نمایشنامه املتی:)

سلام به همگی :)

دوستان گل بلاگی ، بنده بعد از مدتی پا به وبلاگم نهادم و دیدم که مثل کویر لوت بی آب و علف مونده ، تصمیم به آباد کردنش گرفتم، بنابراین اومدم یه پست بزارم تا همگی متوجه بشن من زندم !
حالا میریم سراغ اصل مطلب.
چندی پیش سر زنگ یکی از معلم های برتر نشده ی کشور بودیم و بر سر نمره ی ترم دوم بحث میکردیم که ایشان از کوره در رفتند و دادی بر سر بنده کشیدند و گفتند:با من بحث نکن ، بشین سر جات
من هم به اجبار بر سر میز چوبیه خسته ام رفتم رویش نشستم، اما لحظاتی بعد یکی از دوستانم داد زد و گفت:کیا میان نمایشنامه هملت؟!
از انجا که در فیلم شهرزاد عوامل تأتر بابک اینا ، در قسمتی از فیلم گفتند :این نمایشنامه هملت نیست نمایش نامه املت است،من یاد آنهملت و املت افتادم و قبول کردم.
ولی چه بگویم از بازیگران این نمایشنامه؟!!!
اصولا در این گونه بازی ها باید صدایی رسا داشت تا موقع بازی همه متوجه بشوند موضوع از چه قرار است ، اما این دوستان وا رفته من حال بلند صحبت کردن را نداشتند و طبق این موضوع معلم برتر نشده ی کشوری گفت:آبروی هر چی نمایشنامه بود را برده اید.
ما هم گفتیم تا جریان به جاهای باریک نکشیده است تمامش کنیم.


+و اینچنین بود داستان ما:/
+گودگود:)
و همین چنین موفق باشید :D
خیلی ممنونم:)
شما هم پیروز باشید.
دوشنبه ۲۷ دی ۹۵ , ۱۱:۳۲ هَپَر هَــســتــَم
خوش برگشتی:))))
موفق باشی
مرسے گلم:)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan